afscheid van Singapore , Thuiskomst

28 februari 2010

Lieve allemaal , we schrijven nu vanaf de Europalaan in Emmeloord , dat betekent , we zijn weer thuis gekomen ! Zaterdagmorgen om 10 uur stapten we ons huis binnen .En we zijn zó dankbaar dat we veilig mochten reizen . Hoewel we niet weten of jullie het nog volgen , willen we van onze kant dit reisverslag graag mooi afronden , en 'afscheid' nemen van elkaar. Er zijn ook nog wat foto's van Singapore ! Op de laatste dag van ons vertrek zouden we om 12 uur uit onze hotelkamer moeten , maar we konden toch nog een halve dag er bij boeken , wat wel heel fijn was want het vliegtuig naar Nederland vertrok pas om 10 vóór twaalf , het werd zelfs 10 voor één , door vertraging... Justin van Patricia bracht ons naar de luchthaven , we hadden erg veel bagage (natuurlijk) na een verblijf van een half jaar in A. De 'wegen' van Andries en mij scheiden weer bij het instappen van het vliegtuig , hij economyclass, en ik businessclass , niet echt gezellig maar zo was het geboekt destijds met het oog op mijn conditie die intussen flink mocht verbeteren , maar dat was je misschien al opgevallen op de foto's ? De reis is gewoon uithouden in wat voor class je ook zit , 13 uur lang , met het gebed in je hart tijdens flinke turbulentie en als de landing inzet , dat alles goed mag gaan zonder ongelukken . En dat is ook verhoord ! En zo gingen we vanmorgen met een heel dankbaar hart naar de kerk om het daar ook te brengen , die dank . We hebben op de weblog voor  jullie sommige (hoogte) punten beschreven , maar het is natuurlijk veel meer dan dat , dus daarom kom gerust om meer te weten te komen . Want 'wie verre reizen doet heeft veel te verhalen ' en zo is het maar net ! Lieve mensen , nogmaals dank voor meeleven en reacties , geniet van de laatste foto's , een dikke kus van Andries en Trudy XXXXXXXXXXXXXX

1. Coby en Roel:
    28 februari 2010
    We dachten dat julllie volgende zaterdag thuis zouden
    komen.Fijn ,dat alles is goedgegaan.We kunnen weer eens bellen
    Tot horens
  2. Jeanne de Roon:
    28 februari 2010
    Zo fijn, welkom thuis en heerlijk dat jullie bewaard zijn en veilig geland zijn in Nederland! Ik hoop jullie gauw te zien!
    Liefs van jullie zussie Jeanne
  3. Hettie:
    28 februari 2010
    Lieve pa en ma, ik ben nu dus aan het inbreken op jullie blogje en heb de foto's zoals u ziet geupload, en ik weet dat er een foto bij zit waarop u met dichte ogen staat, maar ik vond 'm toch leuk. :-) U kunt 'm er altijd weer afknikkeren als u het vreselijk vind!
    Ik weet niet wat dat is op Schiphol, maar ik wiebel zo dat er nogal wat beweging is vastgelegd, excuzes-moi :-)
    Liefs van het
  4. Andries:
    28 februari 2010
    Lieve Hettie , dank je wel voor je altijd zo betrokken er bij zijn en je mooie foto's . Heerlijk om jullie samen , jij en Anneke op Schiphol te zien staan achter die glazen wand , wat een weerzien ! Hopelijk zien we de anderen ook gauw op vrijdag 12 maart ?liefs pa en ma
  5. Justin, Patricia, en Lil' Gabriel:
    hello Pa & Ma,

De hartelijke groeten uit the Far East!

We vinden het leuk dat jullie naar Singapore konden komen voordat we weer op weg zijn naar het andere metropool van Azie a.s zomer. We hopen jullie hebben genoten van het "exotic" eten, oude Chinezen in gezelschap van bier (ha ha), en stukje Nederland in Singapore!

Vergeet niet te google-n over "Buddha jump over the wall" (ha ha)

U bent altijd van harte welkom bij ons! Tot ziens in Nederland in augustus!

God bless!
  6. Wilme:
    1 maart 2010
    Nou, dit is het einde van een bijzonder halfjaar
    Van alles beleeft en nu begint het gewone leven weer. Maar er zal vast wel veel napret zijn. Met Jeanne kom ik wel binnenkort om jullie te horen verhalen van jullie verre reis.

Liefs, Wilme
  7. Dees:
    1 maart 2010
    Fijn dat jullie weer veilig thuis mochten komen!
    Liefs, Dees
  8. candide bazombanza:
    28 januari 2011
    hoi andries en trudie,
    ik weet niet zeker of jullie de family koens zijn maar ik ben jullie op het spoor gekomen via google. Ik heb jullie al heel lang niet gesproken. Klopt het dat jullie verhuisd zijn.
    mijn telnr is 06 85190001
    bel me als het kan ik zou het heel leuk vinden. Jullie hebben gereisd zie ik. Ik geloof dat het een fijne reis was!!
    groetjes Candide
    alphen aan den rijn