Singapore 2

26 februari 2010

Lieve mensen , de dag van ons vertrek is nu , en we zijn  (weer) bezig met inpakken , vooral nakijken of we geen vloeistof mee nemen in de handbagage , want dat zou volgens de douane in A. het geval zijn geweest , maar dat is toch niet zo ! We zijn gister weer met Patricia en Justin én de kleine Gabriel wezen eten , heerlijke echt chinese /lokale gerechten. Het is een belevenis in deze echt Aziatische stad . Vooral 's avonds is het sprookjesachtig verlicht , dat kunnen de Chinezen als geen ander . Justin vertelde dat het leven 24 uur doorgaat , boodschappen doen , uit eten gaan , behalve werken , daarmee stoppen de meeste mensen toch wel tussen 6 en zeven uur 's avonds . Vanuit ons hotel namen we een taxi naar waar Patricia en Justin wonen (mooie flat), onderweg langs de wegen staat het vol met felgekleurde bloemen ,een prachtig gezicht. Andries ging gister een boodschap doen toen hij op straat een'slangenman' bezig zag, die wilde ook iets te verkopen in kleine potjes , ja , je ziet zoveel , te veel om op te noemen , (vooral tussen het pakken door .) Komt later wel . Wij vertrekken is de bedoeling ,op jullie tijd vandaag om 5 uur in de middag , bij ons is het dan 12 uur 's nachts .Als het lukt met de foto's , geniet er van , en nogmaals veel liefs en tot ziens ! Andries en Trudy

1. Jeanne de Roon:
    26 februari 2010
    Hele leuke foto's! Zo fijn om Rolf en Chris op de foto te zien!
    Nog 'even' en jullie zijn in Nederland! Tot ziens!
    Liefs Jeanne