inpakken

18 februari 2010 - Mandurah, Australië

Lieve allemaal , alle koffers staan op het grote bed in de andere slaapkamer, en ik heb  een beetje hol gevoel in de maagstreek, we zijn bezig afscheid te nemen van het leven hier . De kleinkinderen zijn de afgelopen week wezen logeren , foto's gemaakt natuurlijk . We zouden een film kijken maar het werkte niet , en dat moest ook zo zijn , daardoor hebben we een hele avond met elkaar gebabbeld , heerlijk ontspannen bijelkaar gezeten , omdat ze niet weg hoefden aan het eind van de avond . En dan heb je ook nog het samen opstaan en ontbijten wat ook zo gezellig is . Zondag maken we nog de verjaardag van onze oudste kleindochter mee . dat hadden we zo gepland , want dat was ook in jaren niet gebeurd . Tjonge wat hebben we veel mogen meemaken en genieten . Omdat we volgende week D.V. eerst op dinsdag naar Singapore gaan , hebben we vast even gekeken naar het weer daar. Nou dat is warm en vochtig met wolken en regen , en daarna duiken  (glijden hoop ik) we het koude weer in Holland binnen , ik moet diep nadenken hoe we dat gaan doen met de kleren . Morgen hoop ik trouwens nog wat foto's te uo-loaden, en dan kan ik hopelijk dit verhaal verder schrijven , nu is de verbinding weer weg , dus welte rusten , en tot later , Andries en Trudy

1. Jeanne de Roon:
    18 februari 2010
    Ja lieve zus, nu nadert het wel erg snel he? Wat heerlijk om zo met elkaar te zijn en nog van elkander te genieten! Maak maar heel veel foto's van allemaal en dan van dichtbij!!, kunnen wij ook zien wie en wat het is:-) Ik ben benieuwd naar het vervolg!
    Liefs van jullie zussie Jeanne
  2. guust:
    18 februari 2010
    Aan het eind van de st.nicolaasviering zongen we vroeger altijd gezamenlijk en met luider stemme: ‘t is mooi geweest (bis) etc. - daar moest ik even aan denken bij dit bijna laatste mailtje van de andere kant van de linie na dit veelbewogen halfjaar. Een heel goede reis toegewenst en veel sterkte bij de aanpassing aan de winter die hier maar niet wijken wil. Tine en Guust
  3. Ria van der Kooij:
    18 februari 2010
    Ja. Hoe je dat gaat doen met de kleren?
    Aangezien je vast je snowboots thuisgelaten hebt, kun je ze niet alvast in het vliegtuig aantrekken..
    Als je nou van alles over elkaar aantrekt is je koffer minder zwaar en heb je 'laagjes' aan. Dat is het beste advies wat ik kan geven. Laagje over laagje over laagje en trek gerust 6 laagjes aan van die zomerse dingetjes die ik van jullie telkens op de foto's zie.
    (En koop nog even een dikke muts op Schiphol)
    Het komt vast allemaal goed!
    Wel thuis en ook een goede tijd in Singapore gewenst; Ria
  4. Coby en Roel:
    28 februari 2010
    Doordat we even een paar dagen geen internet hadden,hopen
    wee dat dit nog overkomt.De sneeuw is weg,nu stormt het alleen
    maar met regen!We wensen jullie een behouden thuisreis toe.
    Onder Gods zegen!D.v. tot ziens!