aankomst

21 september 2009 - Mandurah, Australië

Lieve allemaal ,

Intussen zijn wij hier nu twee weken in West- Australie ! Inderdaad ,een lang gekoesterde wens is hiermee in vervulling gegaan. We zijn heel dankbaar aan onze hemelse Vader voor die stroom van zegeningen vanaf ons vertrek . Waar we nu wonen in een compleet en oer gezellig huis ergens buitenaf , daarvan weten we nu al dat we er naar terug zullen verlangen... Maar laten we maar nergens op vooruit lopen . Het weerzien met onze kinderen en kleinkinderen was geweldig ! Samen met hen hopen we ook morgenavond onze beide verjaardagen te vieren hier dichtbij in een leuk restaurantje . We gaan , is de bedoeling geregeld wat foto's sturen . Jammer genoeg kunnen we de eerste foto's ,op Andries zijn toestel niet laten zien . Hij heeft zijn oplader vergeten en de batterij is leeg .... Ja, daaraan zie je wel dat je 68m mocht / mag worden . Maar we zijn nu verder gegaan met mijn toestel . Daar mee sturen we nu wat foto's voornamelijk over hoe we nu wonen . Dit was het even voor deze keer , wordt vervolgd D.V. Allemaal Gode bevolen en liefs van , Andries en Trudy