dáárom !!!

17 december 2009 - Mandurah, Australië

Lieve allemaal , dáárom zijn we hier, dacht ik zojuist op deze vroege stralende morgen. Ik kijk uit ons raam over de velden beschenen door de morgenzon . En ook voor het vissen in de oceaan natuurlijk ! Andries is al weg , kwart over zes al . En ik ben net opgestaan en heb de Schepper van dit moois geprezen ! Wij wilden o.a. graag een Hollandse winter overslaan , en dat gebeurt nu .! We horen van kou en vriezen bij jullie . En wij mogen op het strand zitten en kijken en luisteren naar de golven , de meeuwen . Ik zoek bijzondere schelpen , want ik wil wat gaan schilderen van de zee , en dan niet alleen verf gebruiken maar ook schelpen verwerken op het doek , en daarvoor droog ik ook zeewier in de mooiste kleuren . En ik heb gisteren foto's gemaakt onderweg naar Mandurah aan de ocean , van al de bloeiende bomen op het moment , en een van het nu dorre en typisch Australisch gekleurde landschap . Ik ga het proberen jullie ook te laten zien . En , oja, ik wordt straks gehaald door iemand hier van de gemeente die is getrouwd met een Strating, ja juist, is nog familie van onze schoonzoon , een farmer . Zijn vrouw haalt me dus , (hij werkt en wij praten enz. en zo hoort het ook , ha ,ha )en die vrouw heeft hij op een wonderlijke manier gevonden , via internet , ergens in oost europa (dus engels praten straks ) en die had ik aangesproken uit de kerk ,omdat Rolf vertelde dat ze aardig kan schilderen ! En na maanden heeft ze mij nu uitgenodigd en ik heb genoeg van haar gezien om te weten dat het een boeiende dag zal zijn ! Maar daarover misschien later , Nu de foto's , en voor jullie allemaal een goede gezegende dag gewenst  , en liefs van Trudy

1. Hettie:
    17 december 2009
    Oh wat leuk mam, zo'n dagje waarbij u ongetwijfeld veel inspiratie op zal doen, om straks lekker zelf aan de slag te gaan. Wat een goed idee! En ja, heerlijk om een winter over te kunnen slaan en nu te genieten van al het moois (ik ben zooo jaloers over de stranden!) en nieuws (die bloeiende bomen, inderdaad zo bijzonder) om jullie heen. Geniet ervan en veel inspiratie gewenst bij uw schilderij,
    liefs van Het
  2. Jeanne de Roon:
    17 december 2009
    Oh wat een mooie foto's Trudy, dat geeft inspiratie! En wat een feest om al dat moois te bekijken en heerlijk op het strand te zitten en te geniet van al dat moois in de natuur!
    Een hele fijne dag hoor, zo gezellig dat je ons op de hoogte houdt!

Het is hier een witte wereld, de lucht is nog steeds zwanger van sneeuw, dat is ook genieten, maar dan anders:-)

liefs van je zussie Jeanne
  3. Luuk en Sieny Pierik:
    17 december 2009
    Vanuit een mooi en sneeuwwit Apeldoorn wensen we jullie een zonnig en warm kerstfeest toe.
    Bovenal een kerstfeest waar Gods blijde boodschap mag klinken.
    Lucas 1 : 46 en 47 "Mijn ziel prijst en looft de Heer, mijn hart juicht om God mijn redder".
  4. sanya:
    17 december 2009
    ja hier is het wit en koud en ik ben zo jaloers op die verhalen over op het strand bezig zijn, heerlijk!! geniet ervan!
    veel liefs Anneke
  5. Coby en Roel:
    Hallo,genieters.Vanmorgen 7u.moesten we door de sneeuw naar
    Amersf.Om half 10 werd R. geholpen.via de arm lukte niet,dus lies
    dan moet je 6u. plat.Er zijn geen afwijkingen gevonden.gelukkig.
    Om 6 u. waren we weer heelhuids thuis.Jullie genieten lekker,een
    bijzondere kerst toegewenst.Leuk Andr.stem te horen.Was je dag
    leuk,Trudie?We horen wel weer wat.Groeten,RoCo
  6. Wilme:
    18 december 2009
    Wat leuk zo'n schilderdag met iemand die dat ook met 'verve' doet! Ik ben heel benieuwd naar de uitkomst.

Liefs, Wilme
  7. gerard en janny:
    22 december 2009
    lieve mensen.
    Weer bedankt voor jullie update en wat een lekkere warme tijd hebben jullie daar.
    Geniet er lekker van. Ook van het schilderen, Super!!!
    We hebben het hier koud maar de sneeuw maakt prachtige beelden. We genieten daar volop van en makenm mooie foto's.
    En tegen de kou doen we maar een extra borstrok aan.
    We voelen ons goed en gezond en dat is wel heel wat waard.
    We wensen jullie goede warme gezegende feestdagen toe.
    We kijken weer uit naar de volgende update, vanaf vandaag gaan hier de dagen ook weer lengen.
    Hartelijke groeten ook aan Rolf en de zijnen
    van Gerard en Jans
    met een dikke knuffel
  8. johan Strating:
    22 december 2009
    Leuk om dit zo te lezen en de foto's te zien.
    Goed te horen dat jullie het fijn hebben daar.
    En wij maar glijden over de wegen dik ingepakt en soms de amper op ons werk kunnen komen. Maar het begint weer te dooien. De wegen zijn weer redelijk schoon.
    Maar ja een witte kerst is natuurlijk ook wel weer mooi.
    Grappig dat u zo met de vrouw van mijn neef Henry contact heeft wie had dat ooit kunnen denken.
    Zou u ze de hartelijke groeten willen doen?

Gezegende kerstdagen gewenst en een goede jaarwisseling.

Hartelijk groet,
    Johan ( Anne ) voor mijn neef!