kerstdagen en oud en nieuw

26 december 2009 - Mandurah, Australië

Lieve allemaal , wij hopen dat jullie de Kerstdagen samen met je geliefden feestelijk hebben mogen doorbrengen , (al weten we ook dat dit niet voor iedereen mogelijk was ! Ook  bedankt voor jullie warme reacties . En inmiddels zijn de Kerstdagen weer voorbij . Trouwens er is hier maar één Kerstdag , en de dag erna heet Boxingday. Het zal jullie niet verbazen dat wij samen met Rolf en Chris en nog paar gasten het kerstfeest hebben gevierd . Het was heel mooi en fijn , dat we dit zo weer sinds vele jaren samen mochten vieren , daar wordt je stil van en dankbaar vooral aan God . Vandaag, is het weer een warme dag , en er komen er nog meer van rond de 40 graden, morgen maandag en dinsdag en dan zou het weer wat naar beneden gaan . Haast niet in te denken dat jullie nu in de wat waterig geworden sneeuw zitten , en de donkere dagen rond Kerst beleven . Hoewel we eerlijk moeten zeggen dat wij van sommigen van jullie prachtige plaatjes kregen van huizen en tuinen in de sneeuw ! Voor nu wensen wij jullie allemaal een goede zondag, en jaarwisseling . Veel heil en zegen voor het jaar van onze Heer 2010. En dan probeer ik nu om nog een paar fotos's mee te sturen , Hartelijke groeten van Andries en Trudy

1. Hettie:
    27 december 2009
    Ha lieve ouders,
    wat bijzonder toch, he: prachtig weer en kerst met allemaal blote armen ;-) Het ziet er gezellig uit, zo'n grote groep mensen, familie van Chris? Ik kan zo gauw geen bekenden ontdekken. En u met hoed op de varanda, is dat in 'jullie huis'? En Lisa, wat ziet ze er mooi en volwassen uit, wat een schattige jurk! Kiss her from me, ok? Jullie ook een fijne jaarwisseling gewenst, ook heel anders en rustig zonder vuurwerk! Hier is Liesje de spanning weer aardig aan het opbouwen, hoewel het hier gelukkig veel rustiger is wat geknal aan gaat dan in Harderwijk. Hoewel ze op Ouderjaarsdag in een weiland voor de deur karbiet gaan schieten, dus ben benieuwd hoe dat zal gaan met honden en Lies zelf natuurlijk.
    Jullie gaan na Oud en Nieuw naar Albany?
    Geniet ervan en veel liefs van ons,
    Hettie
  2. Wilme:
    29 december 2009
    Nog maar weer een hele prettige voortzetting van de vakantie gewenst en een goed eruit en erin.

Liefs, Wilme
  3. Aukje:
    29 december 2009
    Hallo Andries en Trudy,
    Wat leuk om jullie belevenissen te lezen. Het gaat echt wel goed daar he. Het is daar beter weer dan hier, maar hier is het ook wel gezellig hoor met die donkere dagen.
    Ik zit nu weer thuis na de operatie waarvoor ik drie dagen in het ziekenhuis moest blijven(prolaps). Het gaat langzamerhand wat beter, maar moet erg wennen aan het niet mogen tillen van zware zaken.
    Is het schilderwerk al af? De verf droogt wel snel denk ik daar, vooral als het acryl is. Leuk om er een 3-dimensioneel geheel van te maken. Ik zou zó gezellig mee komen doen.

Gaat het verder goed met jullie gezondheid? Jullie genieten wel begrijp ik, volhouden maar!!
  4. Jeanne de Roon:
    31 december 2009
    Ha lieve Trudy en Andries, als jullie dit lezen is het al oudejaarsavond! Of is het al voorbij! Ik wens jullie Gods zegen toe in 2010! Nog fijne maanden daar, ik lees alleen maar dat jullie genieten en dat is jullie van harte gegund hoor! Doe iedereen daar de groeten van mij en wens ze ook een gelukkig nieuw jaar toe!

Liefs van jullie zussie Jeanne
  5. Sido:
    2 januari 2010
    Hallo Andries en Trudy. Gelukkig is bij jullie wat warmer dan hier. Geniet ervan. Hier is het verkoudheidsweer (snif, hatsjoe).
  6. Ineke en Henk Henzen:
    2 januari 2010
    Bestw Trudy en Andries,
    Volgens de krantenberichten zitten jullie voorlopig nog in de warmte. Ook wordt hier al weer melding gemaakt dat het nieuwe seizoen van bosbranden in Australie weer is begonnen.
    Wij genieten van de sneeuw die er nog steeds ligt en verheugen ons op de komende dagen. Het weerbericht meldt voor de komende dagen nog steeds matige tot strenge vorst. Wij hopen de schaatsen nog te kunnen onderbinden.
    Hier gaat alles naar wens. Wij hebben samen nadat we naar de kerk waren geweest de oudejaarsnacht doorgebracht en hebben genoten van ons uitzicht over Zwolle om 00.00 uur. Een prachtig gezicht al dat vuurwerk. Dit jaar was het erg mooi sier vuurwerk. Nieuwjaarsmiddag zijn onze kinderen uit Zwolle en Mirjam met haar 3 kinderen uit Zoetermeer bij ons geweest. Wij zijn de Here dankbaar dat dat weer kan.
    Een hartelijke groet vanuit Zwolle.
    Ineke en Henk