nu de foto's nog ...

4 november 2009 - Mandurah, Australië

Ja inderdaad de foto's kwamen niet . Er was geen verbinding meer , en de dagen er na was er weer werk aan de winkel voor dat gemeentelid / vluchteling . Maar ik ga het nu weer proberen  ! Jullie hebben geen idee trouwens hoe lang je daar mee zit , elke foto kost vele minuten voor die eindelijk gedownload is... maar het is te leuk , dus ga ik er mee bezig . We zijn ook bezig met 'pakken'voor ons tripje . En het is erg heet deze dagen... dus rustig aan . Vanmorgen weer gewandeld  en foto's genomen van nieuwe bermbloemen . Een echt goed boek erover is ook gevonden , wel duur en zwaar , even denken nog of we deze zullen kopen....Wel spannend vind ik het om met die Australische 'sleurhut', om het ook zo eens te noemen, op pad te gaan ! We zullen veel te vertellen hebben , als alles goed mag gaan , dat is zeker . En ja we nemen z.m. van alles wat vermeldenswaard is foto's , zeker ! Zeg weer lieve groeten vanuit down-under , Trudy en Andries

1. Hettie:
    4 november 2009
    Inderdaad spannend zeg, op reis! Gaan jullie morgen, donderdag weg? All the best en geniet ervan enne.... voor de mensen die niet plantengek zijn, graag wat meer foto's van mensen en dieren :-)) Kan best samen, zo'n blauw bloemetje en dan pa die er met zijn gezicht naast gaat liggen of andersom ;-))
    Liefs!!
  2. Jeanne de Roon:
    4 november 2009
    Fijne plannen voor jullie reis, spannend hoor! Geniet ervan en ik ben benieuwd wat jullie allemaal mee gaan maken! Mooie foto's, maar ik sluit me bij Hettie aan hoor, vooral Andries naast een bloemetje lijkt me geweldig :-)

Heel veel liefs van jullie zussie Jeanne
  3. Ria van der Kooij:
    4 november 2009
    Een goede tijd alvast gewenst met de caravan. Missen we in die tijd de updates en het internetcontact??
    Groetjes van Ria
  4. guust:
    4 november 2009
    Ontwaar ik daar toch een ontluikende passie voor planten? Dat dikke boek - koop dat maar, daar krijg je vast geen spijt van. Van de planten op deze foto’s maak ik weinig tot niets. Die witte met dat gele hart moet wel een composietje zijn, maar verder kom ik niet. Dat Hettie meer mensen i.p.v. planten wil zien - ik ken die geluiden. Maar als de passie eenmaal toeslaat, is er geen houden meer aan! Die foto met Andries erop doet me sterk denken aan het IJssellandschap onder Epse, je weet wel. Fijne trektocht!
  5. Coby en Roel:
    Nogmaals eenfijne reis liefs,RoCo
  6. Anco:
    hallo pa en ma,

leuke foto's, beetje veel plantjes, dat wel ...ook grappig die foto van dat landschap met pa er op, en eentje zonder pa....hihi, ik vond die mét pa leuker. Opvallend hoe groen het daar is, volgens Andrei is er - eindelijk - de afgelopen tijd weer genoeg regen gevallen om het grondwater weer wat op peil te brengen. Goeie zaak natuurlijk, anders is het in Australie precies zoals doe geimigreerde Afrikaanse boer zei: "die grond hier is net mooi om op te loôp".
    In ieder geval veel plezier maar dat lukt wel zo te zien. Oh ja ma, nog wat cybertalk: foto's die je óp een site zet heet "uploaden" en foto's die van een site haalt is "downloaden". U bent dus aan het het "uploaden". Zo leren we elke dag wat bij
  7. Wilme:
    5 november 2009
    Heel veel reis plezier verder. Ben benieuwd hoe dat allemaal verder gaat. En veel foto's van Anne nemen en dichtbij anders kan ik nog niet zien hoe hij er nu uitziet. Ik wil alle rimpels :-)

Je kunt zeker niet ff een laptop lenen die je mee kan nemen van de één of andere Australiër om alles van onderweg heet van de naald te kunnen doorgeven?

We horen jullie weer!

Liefs, Wilme
  8. Andries:
    6 november 2009
    ja Anco, maar je vergeet een belangrijk ding: we zitten hier down-under. Dus downloaden daar, heet hier uploaden en the other way round ! Zo leren we elke dag iets bij. Think about it.
    pa
  9. Dees:
    6 november 2009
    Have fun down under! (L)
  10. Harry Prins:
    9 november 2009
    dag Andries en Trudy,
    Jullie hebben het zo op de foto's te zien duidelijk naar de zin, dat doet me deugd. Veel plezier samen en een goede reis gewenst! Warme groet uit een koud land - ook namens Agaath, Harry
  11. Ineke en Henk Henzen:
    12 november 2009
    Lieve Andries en Trudy,
    Wij genieten mee met jullie. Wat zullen jullie veel te vertellen hebben en veel te laten zien als jullie DV weer bij ons in Holland komen. Geniet van het weer al is het warm. Hier fregent het al een aantal dagen flink en het is guur. Echt herfst.
    Een australische sleurhut zal toch geen probleem zijn want wij hebben begrepen dat jullie er een zware auto voor hebben van jullie kleinzoon. Wij vinden het fijn dat we jullie zo kunnen volgen.
    De hartelijke groeten van ons en Gods Zegen op jullie verdere pad. Tot het volgende bericht. Wij zien er naar uit.
    Ineke en Henk