weer een week voorbij ....

30 oktober 2009 - Mandurah, Australië

Lieve mensen , wat gaan de dagen snel dat is toch wel overal het zelfde ! Het gaat de komende dagen warm worden , in tegenstelling met deze week , die was heel gematigd wat temperatuur betreft . We zijn nu bezig om ons voorgenomen uitstapje ,einde komende week ,goed voor te bereiden . Het is de bedoeling om in 6 dagen naar het zuiden te rijden , halfverwege dan , en daar in Myalup Andries zijn broer te bezoeken , op zondag zijn we dan in Bunbury nog iets zuidelijker , daar zullen we ds. Rupke ontmoeten . Ds. Rupke is zo'n jaar of 4 geleden beroepen door Australie (Bunbury) , hij stond toen in Marknesse , vlak bij ons , en wij hebben toen nog contact met hem opgenomen . En nu kunnen wij hem hier op zoeken , hij vind het leuk om ons weer te zien . Na de zondag gaan we nog verder langs de kust , naar mooie stranden, Rolf , en ook andere vriendelijke mensen hier , hebben ons veel tips gegeven . We hebben nu die caravan gehuurd , we hopen van alles mooie foto's te maken zodat jullie kunnen meegenieten ! Deze week weer genoten van alles hier om ons heen . En vooral uitgerust , want daar waren we weer even aan toe . We hopen dat jullie klaar zijn voor de koude weken die nu gaan komen ? Misschien kunnen we door onze verhalen jullie wat oppeppen ? Trouwens in die grote mooie winkelcentra hier in Armadale is alles nu in Kerstsfeer gebracht , hier geen Sinterklaas , maar de kerstman... Nou ja , wij doen aan geen van beiden , lekker rustig hoor ! Veel dank weer voor jullie reacties , we sturen nog wat foto's mee .Lieve groeten van Andries en Trudy

1. Jeanne de Roon:
    30 oktober 2009
    Vakantie in een vakantie! Het kan niet op!! Fijn dat alles voor elkaar is en jullie kunnen vertrekken! Heerlijk Andries, je broer weer zien, doe hem maar de hartelijke groeten van mij!

Fijne tijd hoor, maak maar veel foto's !!
    Heel veel liefs van jullie zussie Jeanne
  2. sanya:
    30 oktober 2009
    veel plezier gewenst met de caravan en de vakantie! heel leuk, om er zo op uit te trekken, geniet er maar van! en we zijn benieuwd naar de foto's, veel liefs Anneke, Henry, mark, laura, sanya kris
  3. Anco:
    30 oktober 2009
    veel plezier met de sleurhut! Staat Andrei's auto er voor? Andrei is hier bezig met het kopen van een auto, hij gaat voortvarend van start hier. Zal wel wennen voor hem zijn, het verkeer hier, en bovenal een heel andere auto.
    Het weer is hier eigenlijk helemaal niet beroerd: vandaag een blauwe lucht en zo'n 15 graden, we mogen niet klagen ;-).

groeten van ons!
    Anco
  4. gerard en janny:
    lieve mensen,
    Het klinkt allemaal goed, we wensen jullie een hele fijne toer toe, de groeten aan Anne en tot horens weer.
    De herfst is prachtig. T.z.t. sturen we wel een foto van die mooie kleuren. Maar de temperatuur is bij jullie veel hoger.
    De maand oktober was het hiet trouwens niet koud, 14 a 15 graden, dat valt wel mee he?
    tot horens weer.
    ge en jans
  5. guust:
    30 oktober 2009
    Goede oefening voor een reisje, volgend jaar, naar de zuidelijke Nederlanden met prachtige kusten en betoverende stranden. En het bijzondere is: je kunt er tevens uitrusten - wat wil een mens nog meer?
  6. Coby en Roel:
    30 oktober 2009
    Ook wij wensen jullie een fijne tijd toe.
    Straks kunnen we mee genieten van de foto,s.
    Wat een uitvinding,hé? Een goede reis toegewenst
    liefs RoCo
  7. Wilme:
    2 november 2009
    Hou jullie maar zo rustig mogelijk in de warmte en doe Anne de groeten en nu ga ik de foto's bekijken.

Liefs, Wilme
  8. Wilme:
    2 november 2009
    Hé die foto's had ik toch al gezien.....?