naschrift

8 oktober 2009 - Mandurah, Australië

Er zijn twee foto's genomen bij een hek met daarachter weilanden , op de foto zie je links en rechts bomen (waar we onder staan om de foto's te nemen ) op één van de foto's zie ongeveer in het midden een wit gebouw/ huis staan , met voor en opzij een waranda , daar wonen we ...  toen ik de foto downloadde was tie zó klein dat ik dat niet zag , en dat is nu juist waarvoor de foto is genomen ! En jij hebt het allemaal al vers van de pers gezien  Ann . Ja gemeen he , om over sneeuw te beginnen , maar ik zal wel eens piepen de komende tijd als het echt heet gaat worden ! Verder zagen we Patricia ook voorbij komen ! Leuk hoor , gaat alles goed met jullie ? Ja , natuurlijk komen we , the Lord willing , we hebben onze terugreis helemaal daar op aangepast hoor ! We komen aan als alles goed gaat , in Singapore op dinsdag  23  februari 2010, (om 21.05 uur ),en vertrekken weer bij jullie op vrijdag 26 februari, om 23.50 uur en jullie willen dan vast wel gaan kijken naar een hotel voor ons, voor  3  nachten , bij jullie in de buurt ? Wij verheugen ons er op om jullie weer te zien , en voor het eerst jullie kleine jongen !!!  lieve groeten aan allemaal ! Andries en Trudy

1. Erik & Sigrid:
    14 oktober 2009
    Lieve Trudy en Andries,

Wat fijn om te lezen dat jullie het daar zo goed hebben. Het is jullie van harte gegund. Geniet ervan! Het doet ons als 'ras-kampeerders' natuurlijk goed om te lezen dat jullie tóch weer met een sleurhut op pad gaan... Hopelijk kunnen jullie daar ook lekker van genieten.

By the way...het ziet er daar allemaal zo geweldig mooi uit... hebben ze daar toevallig nog ergens een financial manager nodig en een klasseassistente??? Ik (Erik) verruil de naderende kou met liefde voor een hittegolf....

Vanuit het steeds kouder wordende Emmeloord (10gr. tijdens de wandeling van vanavond) een lieve groet!

Erik en Sigrid