de smaak te pakken...

20 oktober 2009 - Mandurah, Australië

Lieve mensen het is dinsdag en vandaag is Andries (in z'n eentje) achter een caravan aangeweest . Ik bleef lekker hier na alle drukte . En hij heeft prachtige exemplaren gezien . Enorm grote dingen zijn het hier , met 4 wielen er onder , een aparte slaapkamer , met kingsize bed waar je aan twee kanten bij kunt, airco natuurlijk , en alles aan keukengerei , dat lijkt ons wel wat ! Vooral als we straks die sterke auto van Andrei hebben.  Intussen heb ik ook  de foto's uit Andries zijn toestel kunnen plukken . (daarvan is de batterij nu leeg) en daar zitten er nog een paar bij van het allereerste begin , 'k ga proberen om ze te downloaden  ! Dank jullie voor reageren , altijd weer leuk hoor ! Verre groeten  , en liefs, van Andries en Trudy

1. guust:
    20 oktober 2009
    Ik zie nog aankomen dat jullie daar met caravan en al blijven hangen, het enthousiasme spat van elk bericht af.... By the way, die ‘bermbloem’ - heel mooi en goed gefotografeerd - is een Oxalis (Klaverzuring), een wereldwijd verspreid geslacht waarvan een drietal soorten in Nederland voorkomt, maar die zijn kleiner dan deze soort en dragen gele of witte bloemen, erg mooi plaatje! G+T
  2. sanya:
    20 oktober 2009
    ik ben heel benieuwd welke caravan het word! maak er ook maar foto's van, klinkt luxe, zoveel ruimte! En wat lachen dat jullie dat bakbeest van een auto van Andrei gaan gebruiken, stoer hoor!
    liefs Anneke
    ps wat een leuke foto's!
  3. Coby en Roel:
    20 oktober 2009
    Heeft Andr. alleen.alleen gekeken of gaat
    het echt gebeuren.....! We wachten af.
    liefs,RoCo
  4. Annet:
    21 oktober 2009
    Met ontzettend veel plezier volg ik jullie belevenissen. Wat een prachtige verhalen en wat hebben jullie het druk! Maar bovenal is het volgens mij vooral Genieten (met een hoofdletter) wat jullie daar doen. Ik wens jullie heel veel plezier en veel lieve groetjes van de Prijsjes.
  5. Hanneke en Peter:
    23 oktober 2009
    Lieve Tante Trudy en Oom Adries

Met Peter en mij gaat het erg goed.
    Peter heeft de afgelopen woendag 14 okt. jl een oogopratie gehad aan zijn linkeroog hij heeft aan zijn beide ogen staar.
    De opratie is goed gaan. En over 2 weken wil ze kijken voor zijn andere oog.
    Ik heb deze week woesdag jl. een gesprek gehad met mijn consulent van het UWV en met mijn Jobcoach en ik heb vanaf 1 Nov. 2009 een jaar contract voor 32 uur Tof hé.
    Het gaat hier in Enschede erg goed.

Veel liefs Hanneke en Peter uit Enschede
  6. Hanneke en Peter:
    23 oktober 2009
    O, ja, ik was iets vergeten wat begint Rolf veel op mijn vader te lijkten en op je opa van jou tante trudy. Rolf en mijn vader zijn echte kurpershoeken. Hahahahaha.

Hanneke
  7. Bert Mollema:
    24 oktober 2009
    Hoi Andries,

Wat leuk om zo je weer eens te ontmoeten. Wie had dat gedacht, jij nog zo digitaal met je 68 jaar al inmiddels.. ;)
    Nog van harte gefeliciteerd he met jullie beider verjaardag en Gods zegen ook in het nieuwe levensjaar wat voor jullie ligt.

Als ik zo rondkijk hebben jullie het reuze naar je zin, het geeft ook een beetje een 'plaatje bij het praatje'. Heb je natuurlijk vaak genoeg hierover gehoord maar nu kan ik er ook wat van zien, erg leuk.

Nou, ik hoop je nog ns op de Grensweg in goede gezondheid te ontmoeten he, dus als je je nog eens verveelt... Een goede tijd voor jullie gewenst daar samen met de Heer.

Hartelijke groet, ook namens de collega's

Bert Mollema